مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:002021-07-27سياسي

پاسخ به خبر فارس| رییس تبلیغات اسلامی سیریک تا پیش از محرم منصوب می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مدیر تبلیغات اسلامی سیریک انتخاب شده و در حال طی مراحل انتصاب است و تا پیش از محرم معرفی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان مطالبه گری خبرنگار فارس را پاسخ داد.

(خبر دیروز فارس را اینجا بخوانید)  حجت الاسلام انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر این که مهمترین سازمان فرهنگی و تبلیغی در شهرستان سیریک بیش از10 ماه است که بدون سرپرست و رییس مانده است، عنوان داشت: در ارتباط با انتصاب رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک، به دلیل ضرورت و اهمیت بالای این شهرستان، فرایند انتخاب و انتصاب مدیر توانمند، با تجربه و جهادی در دستور کار بوده است و گزینه های متعددی مصاحبه شدند که در برخی شاخص ها مناسب به نظر نمی رسیدند؛ به تازگی در پی اقدامات انجام شده، مدیر واجد شرایط با هماهنگی مرکز و طی مراحل انتصاب، مشخص شده که انشاءالله پیش از ماه محرم معرفی خواهد شد.

  وی افزود: پس از انتقال حجت الاسلام جعفری به آموزش و پرورش، طی ماه های گذشته تا کنون جناب حجت الاسلام نوید رنجبری به عنوان نماینده این اداره کل، پیگیر امور و وظایف محوله بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به خبر فارس| رییس تبلیغات اسلامی سیریک تا پیش از محرم منصوب می شود

پاسخ به خبر فارس| رییس تبلیغات اسلامی سیریک تا پیش از محرم منصوب می شود